maandag 3 juni 2013

Photo Diary Week 22

Mmmm, best apart als je geen piepkuiken meer bent...Een photo diary maken over wat je allemaal meemaakt thuis en op kantoor. Hoop dat het me een beetje lukt.
Eerst maar een kleine intro. Een half jaar geleden ben ik begonnen met De Drie Dametjes.
Een fashionwebshop dus :) De naam? Tja, heel simpel eigenlijk....ik heb drie prachtmeiden :-D
Wekelijks geef ik dus een kijkje achter de schermen. Hier de primeur.....




Waarom fashion? Eigenlijk loopt het als een rode draad door mijn hele leven.  Er altijd mee bezig,  ook met fashion in huis. Mijn stijl? In huis hou ik van oud, brocante dus. Ook wel landelijk, maar niet het truttige. Qua kleding hou ik meer van de Ibiza stijl in de zomer en in de winter een combinatie van Ibiza en Zweden....ha ha, ik ben geen wintertype, heb het altijd koud. Dus kies 's winters vaak voor dikke truien :)

Het is bijna juni als ik deze diary maak. De zomer zou er aan moeten komen.....brrrrr En wat doe je als het koud is? Muffins bakken. Lekker!

Ook nog op inkoop geweest. We blijven hopen op ZON! Deze tops en de FĂ©line Meow komen eraan, nice!! Ben echt superblij dat ik ze gevonden heb, was er al een tijdje naar op zoek. 

Beetje kerstgevoel vorige week met de temperaturen. Daar horen natuurlijk kaarsen bij. Hoop dat ik ze snel buiten op het terras aan kan doen. 

Mijn vriendinnetje Lola. Een boomertje, zo schattig.
Begin juli krijgt ze puppy's, kan niet wachten. 

Nooit de deur uit zonder mijn parfum. Hou van klassieke geurtjes.
Chanel heb ik altijd wel, de Trussardi is een uitstapje.

Stijlicoon Audrey Hepburn.
Je vindt bij ons in huis en op kantoor vele afbeeldingen van haar. 

Een kijkje in de kast van........mij dus.
Achterin mijn trouwjurk. Voor de rest  een hoop van alles :)

Het was een drukke week. Op inkoop geweest, met de blog aan de slag, de vermelding in het webshopoverzicht van ilovefashionnews.com (wat een mooi compliment voor ons!!) en als afsluiting met dochter Melody twee geweldige outfitposts gemaakt.
Dan is het heerlijk om thuis te komen in een gezellig huis, nu al zin in volgende week.


See you next week
-xoxo-
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten