zondag 2 juni 2013

Outfitpost no. 2 02062013

Vandaag zulk mooi weer dat ik mijn tweede outfitpost ook klaar heb :-D
Vind de bikini's van Victoria's Secret supermooi.....maar wel een beetje duur :( Deze look-a-like
van De Drie Dametjes past beter binnen mijn budget. Super kleurtje!



Knalroze oorbellen met hele lieve vogeltjes.....LOVE 

Met deze maxi rok voel ik me wel een beetje een prinsesje ;) Zit heerlijk, slippertje erbij en klaar voor het strand.

Het was echt super weer vandaag, dan krijg je gelijk zin in kleurtjes.
De Coco Bag in het neon pink is dan ook een echte musthave,
I just love Chanel!
Bikini (€ 29,95): dedriedametjes.nl
Spijkergilet (€ 34,95): Skooter
Maxiskirt (€ 59,95): dedriedametjes.nl 
Coco Neon Bag (€ 49,95): dedriedametjes.nl
Oorbellen (€ 9,95): dedriedametjes.nl

-xoxo- 
Melody

Geen opmerkingen:

Een reactie posten