woensdag 19 juni 2013

Outfitpost | The Snake Necklace



Hi allemaal, 
Mijn naam is Wendy van Soest en ik ben een fashion blogger van de blog FabulousstyleWS
Ik heb een passie voor mode en vind het leuk om het met andere te delen. Ik probeer er elke keer weer fashionable uit te zien, want elke dag is een show en de straat is onze catwalk :). 

Ik ben een enorme fan van de webshop DeDrieDametjes. Door mijn collega (Debby) ben ik in contact gekomen met Danielle. Aangezien ik altijd over mode praat op het werk raadde Debby mij aan om een kijkje te nemen op de webshop. Danielle was toen net begonnen, maar ik was gelijk enthousiast. Door een paar keer heen en weer gemaild te hebben, hebben wij besloten om een samenwerking aan te gaan. Naast Kiki van ChicksAboutFashion en Melody kan ik mijzelf als een van de vaste bloggers noemen van DeDrieDametjes. Eigenlijk een ambassadeur van de webshop. Super leuk!!

Ik zou daarom wekelijks een leuke outfit plaatsten op deze blog met natuurlijk items uit de webshop. 

Mijn eerste outfit is met de schitterende slangen ketting. Toen Danielle deze opstuurde was ik gelijk verliefd. De ketting is makkelijk te combineren en is een echte eye-catcher. Ik krijg genoeg complimentjes :). Ik kan jullie veel vertellen over de outfit, maar de foto's spreken voor zich. Wat vinden jullie ervan?

Tot de volgende keer! 

11 opmerkingen:

  1. what a beautiful look! :)

    don't forget to visit my blog:
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very stylish look. My favourite aspect is the bag, it stands out to me so much, really incredible.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. loving that bag and top of yours, very cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love the top ! the color so fun, Btw please vote and join my giveaway maybe you're the lucky one

    http://sabrinamaida.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks great, nice post :D
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely and simply perfect, you know im always in love with your purposes!
    finally i decided to comment you, hope youll follow me back <3

    www.malesclutch.net
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Zelf heb ik ook een slangenketting, maar die is nog van m'n oma geweest dus die is vintage en er zitten safieren in haha :) Ik durf hem niet echt te dragen uit angst dat er iets mee gebeurt, wel zit ik thuis allerlei outfits uit te testen ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh cool blog - love your outfits ;*

    http://julymascha.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen