woensdag 26 juni 2013

Outfitpost | Ibiza short
























Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Kiki. Ik heb een eigen blog genaamd Chicks About Fashion. Samen met Wendy van de blog FabulouwsstyleWS en Melody van de webshop De Drie Dametjes zullen wij hier regelmatig outfit's showen. 

Deze blog is namelijk ontstaan door de webshop De Drie Dametjes. De Drie Dametjes is een jong, enthousiast bedrijf dat voldoet aan de vraag naar fashionable accessoires. "De artikelen worden
zorgvuldig geselecteerd en er wordt kleinschalig ingekocht omdat wij, net als jij, uniek willen zijn!" Aldus De Drie Dametjes. Het is echt een hele leuke webshop, dus ken je het nog niet? Dan moet je zeker een kijkje nemen!

Mijn eerste outfit is er eentje met de Ibiza short. Je ziet hem tegenwoordig vaak verschijnen bij verschillende webshops. Wat leuk is aan deze short, is dat je hem op verschillende manieren kunt dragen. Dit keer draag ik hem iets stoerder. Ik heb gekozen voor een denim jasje en daarbij draag ik Vans. Gewoon lekker simpel, maar toch leuk. Zo'n outfit kun je gemakkelijk naar een festival dragen! Verder heb ik er voor gekozen om mijn outfit af te maken met wat vrolijke sieraden.






xx

5 opmerkingen: